April 2015
Garantie, kwaliteit en service van PrintAssist
Voor al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product aan datgene moet voldoen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij doen altijd ons uiterste best om drukwerk voor u te maken dat aan de gestelde eisen voldoet en bovendien nog snel en gratis wordt geleverd. Wij gaan er vanuit dat, mede door onze strenge kwaliteitscontrole, u 100% tevreden bent met het geleverde drukwerk.
Is er in het proces toch iets mis gegaan, laat ons dit meteen weten, dan kunnen wij dit probleem zo spoedig mogelijk voor u oplossen. Heeft u andere opmerkingen of ideeën m.b.t. onze service, website of producten dan horen wij dit graag van u.
Wat moet u doen?
U kunt ons klachtenformulier downloaden en deze ingevuld uitprinten en voorzien van 3 modellen van het betreffende drukwerk op te sturen naar:
PrintAssist.nl
t.a.v. klantenservice
Postbus 231
3352 AR Papendrecht
Wij nemen na ontvangst van het klachtenformulier (incl. 3 modellen), binnen 2 werkdagen telefonisch contact met u op om samen met u een passende oplossing te bespreken.
Bij een eventuele herdruk geldt dat deze plaatsvindt in de eerstvolgende drukronde van het betreffende product met de daarbij behorende levertijd.
Snel overleggen?
Wij snappen dat het zeer vervelend voor u is als uw drukwerk niet precies zo is als u het had verwacht dat het zou zijn en wij willen graag snel samen zoeken naar een oplossing. Bel ons daarom bij het constateren van een probleem meteen op.
U kunt ons op werkdagen van 8.30 t/m 17.00 uur telefonisch bereiken op 0800-878 78 78 (gratis) of 078-615 00 90 (lokaal tarief)
Zie voor meer informatie artikel 5 van onze Algemene Leveringsvoorwaarden.
Kunnen wij uw klacht niet oplossen? Dan kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Thuiswinkel. Hier dient u direct digitaal uw klacht in.