PrintAssist - Leijdsman Grafische Partner

Wat moet ik doen als ik ontevreden ben met het geleverde drukwerk van Virtual Printer?

Ontevreden?

Al doen we dag in, dag uit ons best om het drukwerk van onze klanten optimaal te begeleiden en 100% perfect drukwerk te leveren, soms komt het voor dat een klant niet 100% tevreden is met het ontvangen drukwerk.

Ook dan willen we graag laten zien waarom wij de beste online-drukker van Nederland zijn.

Heeft u opmerkingen over de kwaliteit of service van PrintAssist? Dan vernemen wij dat graag van u. Alleen wanneer wij op de hoogte zijn van uw opmerkingen of klachten, kunnen wij er alles aan doen om u te helpen en u tevreden te stellen.

Bent u niet 100% tevreden met het ontvangen drukwerk bel ons dan meteen op 078-6150090 of 0800-87.87.87.8

Wij vragen u altijd om ons 3 modellen toe te sturen. Stuur deze naar:

PrintAssist
Postbus 231
3350 AE Papendrecht

Graag in het begeleidend schrijven uw ordernummer vermelden.

Zodra wij uw modellen hebben ontvangen nemen wij contact met u op om tot een passende oplossing te komen.

Let op! Herdrukken van drukwerk duurt altijd net zolang als de normale levertijd die op de website staat, dus bent u bijvoorbeeld niet 100% tevreden met uw ontvangen ansichtkaarten dan duurt dat minstens 4 werkdagen voor u de eventuele herdruk binnen heeft. Wij herdrukken alleen pas na ontvangst van de modellen.

Terug naar de veel gestelde vragen